Vaasan
2024
Vaikuttajamarkkinointi
Helmikuussa 2024 Vaasan toi markkinoille jännittävän uutuuden: Sub Sandwichin.
Koska tuote oli täysin uusi Suomen Street Food –kategoriassa, vaati se sekä käyttötilanteiden esittelyä että resepti-inspiraatiota herättääkseen kuluttajien kiinnostuksen.
Tavoitteena oli kehittää erottuva vaikuttajakonsepti, joka on räätälöity kohdeyleisölle sekä suunniteltu maksimoimaan Sub Sandwichin lanseerauksen näkyvyys.
Toissijaisena tavoitteena oli kasvattaa Street Food –kategorian tuotteiden ostotiheyttä ja sitouttaa kuluttajia laajemmin kategorian pariin.
Maailmalla trendasivat erilaiset Sandwichit ja samanaikaisesti kuluttajien kysyntä helppoja ja herkullisia ateriavaihtoehtoja kohtaan oli kasvanut.
Halusimme tarttua näihin trendeihin haastamalla edelläkävijävaikuttajia luomaan innostavia reseptejä Vaasanin uuden tuotteen ympärille.
Kohdeyleisöä puhutteleva, erottuva vaikuttajakonsepti luotiin korostamaan Sub Sandwichin monipuolisuutta ja helppokäyttöisyyttä. Vaasanin uusi Sub Sandwich on enemmän kuin pelkkä leipä — se on symboli trendikkyydelle, vaivattomuudelle ja herkullisuudelle kaikissa tilanteissa. Kolme nosteessa olevaa vaikuttajaa valittiin luotsaamaan ”Täytä sun tyylillä” -kampanjaa jakamalla luovaa reseptisisältöä TikTokissa ja Instagramissa sekä esittelemällä erilaisia tapoja käyttää ja täyttää Sub Sandwichia.
”Yhteistyö Indieplacen kanssa sujuu aina mutkattomasti ja tälläkin kertaa onnistuimme lanseerauksen vaikuttajavalinnoissa. Kukin vaikuttaja loi oman tyylistä sisältöä ja he onnistuivat tavoitteissamme opettaa, inspiroida ja herättää kiinnostusta uuden tuotteen ja konseptin ympärille. Olimme kampanjan tuloksiin erittäin tyytyväisiä!”
Suvi Pulkkinen, Brand Experience Manager, Vaasan
Indieplace Oy
Kuortaneenkatu 2
00510 Helsinki
Finland
Huom! Täyttämällä yhteystietoni hyväksyn, että tietojani käsitellään Indieplacen tietosuojaselosteen mukaisesti.